Ćwiczenia na triceps

dumbbells-1474420_1920

Triceps jest jedną z tych partii mięśniowych, które wytrenować jest bardzo łatwo. Dzieje się tak za sprawą faktu, że triceps bierze udział przy wykonywaniu wielu ćwiczeń, szczególnie tych na klatką piersiową oraz niektórych na plecy. Mięsień trzygłowy ramienia jest małą partią mięśniową, w związku z czym warto ją wykonywać nie osobno, ale w połączeniu na przykład z klatką lub plecami, zaczynając sesję treningową od tej większej partii.

Continue Reading

Ćwiczenia z hantlami

weight-lifting-1284616_1280

Powszechna jest opinia, że trening z obciążeniem jest najlepszą formą aktywności fizycznej. Prawda jest jednak taka, że to, co woli jedna osoba, nie koniecznie musi odpowiadać drugiej. Aktywny styl życia stał się w ciągu ostatnich kilku lat bardzo popularny, w związku z czym coraz więcej mamy możliwości aktywnego spędzania czasu.

Continue Reading

Trzydniowy trening na masę

gym-546138_1920

Wykonując trening na masę bardzo ważnym elementem jest ułożenie odpowiedniego planu treningowego. Powinniśmy wykonywać trzy lub cztery serie ćwiczeń po piętnaście powtórzeń z większym ciężarem. Bez solidnego treningu nie możemy liczyć na pojawienie się oczekiwanych efektów. Układając plan treningowy, powinniśmy brać pod uwagę takie elementy jak to, ile dni w tygodniu planujemy przeznaczyć na trening oraz ile czasu.

Continue Reading

Buzdykanek naziemny

functional-603550_1280

Buzdyganek naziemny jest raczej powszechnie znany jako tribulus terrestris. Jest to roślina, która znalazła szerokie zastosowanie w medycynie. Tribulus terrestris leczy takie przypadłości jak nadciśnienie, choroby układu krążenia. Pomaga się również uporać z problemami związanymi z zaburzeniami oddawania moczu.

Continue Reading

Wyciskanie żołnierskie

weights-652487_1280

Ćwiczenie barków jest bardzo ważnym elementem planu treningowego. Dzięki odpowiednio rozbudowanym barkom, nasze ramiona staną się szersze, będą też wyglądały o wiele masywniej. Trzeba pamiętać o tym, że barki biorą udział w wykonywaniu nawet najprostszych czynności domowych i codziennych, a dzięki temu, że będziemy je odpowiednio solidnie ćwiczyć, to czynności te staną się jeszcze prostsze. Trening barków bardzo często łączony jest z większymi partiami mięśniowymi, na przykład brzuchem.

Continue Reading

Jak pić ocet jabłkowy

diet-1161153_1920

Ocet jabłkowy jest naturalnym i bardzo zdrowym środkiem na odchudzanie. Wcale nie musimy wydawać mnóstwa pieniędzy na środki, które tylko pozornie mają pomóc nam w walce ze zbędnymi kilogramami. Ocet jabłkowy w bardzo prosty sposób możemy wykonać samemu w domu, bez wkładu dużej ilości pieniędzy, wystarczy tylko trochę czasu.

Continue Reading

Trening obwodowy w domu

weights-642573_1920

Wśród osób prowadzących zdrowy styl życia bardzo dużą popularnością cieszą się treningi na zasadzie full body workout (trening całego ciała) a także HIIT. Są to treningi, które w bardzo skuteczny sposób poprawiają nie tylko wygląd naszego ciała, ale również przyczyniają się do poprawienia kondycji, znacznego zwiększenia sprawności a także koordynacji.

Continue Reading

Insulinoodporność

karate-1343889_1920

Ludzie bardzo często mają predyspozycje do popadania z jednej skrajności w drugą. W ostatnim czasie bardzo wzrosła popularność zdrowego stylu życia i aktywności fizycznej. Coraz więcej osób zaczyna zwracać uwagę na to, co ląduje na ich talerzu oraz na to, jak spędzają swój dzień. Z drugiej strony jednak znajdują się osoby, które na takie rzeczy zwracają coraz mniejszą uwagę.

Continue Reading

Przelicznik kalorii

functional-606568_1920

Osoby, które dopiero zaczynają swoją przygodę ze zdrowym stylem życia, muszą zdobyć wiele informacji, żeby ich praca nad sylwetką była jak najskuteczniejsza. Bardzo trudnym dla nich zagadnieniem na pewno okaże się układanie jadłospisu dla siebie. W Internecie znajduje się wiele mylących informacji.

Continue Reading