Ćwiczenia na triceps

dumbbells-1474420_1920

Triceps jest jedną z tych partii mięśniowych, które wytrenować jest bardzo łatwo. Dzieje się tak za sprawą faktu, że triceps bierze udział przy wykonywaniu wielu ćwiczeń, szczególnie tych na klatką piersiową oraz niektórych na plecy. Mięsień trzygłowy ramienia jest małą partią mięśniową, w związku z czym warto ją wykonywać nie osobno, ale w połączeniu na przykład z klatką lub plecami, zaczynając sesję treningową od tej większej partii. Dzięki temu triceps będzie odpowiednio przygotowany do ćwiczeń dedykowanym właśnie jemu. Triceps jest partią mięśniową bardzo delikatną, w związku z czym bardzo łatwo go przetrenować, a takie przygotowanie może pomóc w uniknięciu różnorodnych kontuzji. Triceps jest idealnym uzupełnieniem mięśnia dwugłowego ramienia, czyli bicepsa. Tylko jeśli będziemy równomiernie trenować te partie, możemy liczyć na świetne efekty. Świetnymi ćwiczeniami na triceps będzie na przykład prostowanie i uginanie ramion za głowę, prostowanie ramienia z użyciem linki z wyciągu górnego.

You may also like

1 komentarz

  1. Musimy sobie zdawać sprawę, że często, gdy sami układamy sobie plany treningowe – siłowe czy też po prostu uklad naszych treningów aerobowych/interwałowych to robimy to niestety niedokładnie , następnie nie widzimy efektów przekładających sie na pozytywne zmiany naszej sylwetki. Też przez lata tak błądziłam i traciłam niepotrzebnie czas, obecnie korzystam z indywidualnej pomocy trenera online ze strony potreningu.pl/plany i nie żałuję, tym bardziej że cenowo są bardzo konkurencyjni, warto wypróbować.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *