Ćwiczenie mięśni brzucha

mięśnie brzucha plan treningowy

Osiągnięcie przysłowiowego kaloryfera jest i chyba już zawsze pozostanie marzeniem każdego człowieka. Jak zmusić swój organizm do pracy nad gubieniem tkanki tłuszczowej właśnie z tego miejsca? Na początek wystarczy odrobinę chęci, potem ułożony plan treningowy, dieta bogata w składniki odżywcze i można zaczynać wyprawę po piękny, płaski brzuch. Walory estetyczne to jedno, natomiast rola brzucha jest bardziej odpowiedzialna – to ochrona płuc, wątroby, układu pokarmowego oraz aktywny udział w czynnościach ruchowych, dlatego warto o niego zadbać. Ćwicz tę partię przynajmniej 3 razy w tygodniu, połącz ćwiczenia na brzuch z innymi partiami, dostarczaj białka, ograniczaj cukry, pij dużo i pamiętaj o regeneracji, nie forsuj się ponad normę. Kilka ćwiczeń, które Cię zadowolą i szybko dostrzeżesz efekty: pompki z przyciąganiem hantli, zakroki skrzyżne, wyciskanie hantli z przysiadu, brzuszki, przyciąganie kolan do klatki piersiowej leżąc jednocześnie lub naprzemiennie, nożyce, wiosłowanie taśmą w pochyleniu tułowia, pająk, sprężyna, paczka, wykroki w podporze i jeszcze wiele innych.

You may also like

1 komentarz

  1. Koniec pytań bez odpowiedzi i godzin straconych na sali treningowej testując rozpiski wzięte od kolegów, albo z internetu. Plany, które działają na innych, wcale nie muszą działać na Ciebie! Nie trać już czasu, sprawdź plany treningowe i pomoc dietetyków na http://potreningu.pl/plany , dieta jest ukladana indywidualnie (tak samo trening) uwzględniając informacje uzyskane od zainteresowanej osoby. Polecam!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *