Jak powinien wyglądać plan treningowy na masę?

dark-1839088_1920

Plany treningowe są ważną częścią treningów w siłowni, dlatego też każda osoba regularnie pojawiająca się w tym miejscu powinna z czasem pomyśleć o korzystaniu z nich. Jednym z popularniejszych jest plan treningowy na masę. Podobnie jak w przypadku każdego z planów, przed rozpoczęciem jego realizacji, należy odpowiedzieć sobie na pytanie jak długo trenuje się w siłowni. Plan treningowy 4-dniowy jest bardzo dobrym rozwiązaniem dla osób, które w siłowni ćwiczą przynajmniej od 12 miesięcy. Realizacja takiego programu zakłada wykonywanie ćwiczeń na różne partie ciała w konkretnie ustalone dni. Wiele osób decyduje się na rozpoczęcie treningów od dolnych partii ciała, czyli nóg, następnie poświęcając się ćwiczeniom na klatę i barki. Po dwóch dniach intensywnych treningów należy zrobić sobie przerwę, a następnego dnia powrócić do realizacji wcześniejszych założeń, według których należy wykonywać ćwiczenia na plecy. W ostatnim dniu warto poświęcić uwagę bicepsom. Po zakończeniu realizacji planu treningowego należy dać sobie kilka dni na zregenerowanie całego organizmu.

You may also like

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *