Plan treningu obwodowego w domu

fitness-1758625_1920

Aby ćwiczyć i cieszyć się idealną sylwetką wcale nie trzeba zapisywać się na siłownię. Zwłaszcza że coraz więcej obiektów wymaga od swoich klientów wykupienia rocznego abonamentu. Ćwicząc w domu można zaoszczędzić nie tylko pieniądze ale również czas, który jest potrzebny na dotarcie do siłowni. Przeczytaj ten artykuł i dowiedz się jak w prosty sposób możesz ćwiczyć w domu. Najlepszy na wzmocnienie ogólnej kondycji jest trening obwodowy. Osoby, które dopiero zaczynają swoją przygodę ze sportem powinny ćwiczyć nie częściej niż dwa razy w tygodniu, dopiero w momencie w którym organizm przyzwyczai się do wysiłku można zwiększyć częstotliwość ćwiczeń. Zaletą treningów obwodowych jest to, że do ich wykonania nie są potrzebne żadne specjalistyczne sprzęty. W zupełności wystarczy kawałek miejsca oraz ciężar własnego ciała. Trening należy zacząć od rozgrzewki, następnie w odstępach kilku minutowych należy wykonywać następujące ćwiczenia: przysiady, pompki, pajacyki, skłony oraz deska. Każdy trening powinien być zakończony rozciąganiem rozgrzanych mięśni.

You may also like

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *