Wyciskanie żołnierskie

pearl-harbor-80388_1280

Wyciskanie żołnierskie to jedno z najpopularniejszych a zarazem najbardziej skutecznych ćwiczeń jakie można stosować mając założenie treningowe polegające na wzmocnieniu pleców i barków. W tym ćwiczeniu bardzo pomocna jest druga osoba, która będzie podawać i odbierać sztangi. Jeżeli nie masz partnera do ćwiczeń, to lepszym rozwiązaniem niż wyciskanie sztangi są ćwiczenia przy specjalnej suwnicy. Nie tylko przynoszą one praktycznie takie same rezultaty, ale jeszcze przy suwnicy można ćwiczyć z nieco wyższym ciężarem niż zwykle. Wyciskanie żołnierskie to ćwiczenie które obowiązkowo powinno się znaleźć w programie treningowym każdego mężczyzny. Regularne ćwiczenia (minimum trzy razy w tygodniu) sprawią, że ciało stanie się bardziej wysportowane, a obcisłe koszulki będą się o wiele lepiej układać. Zaczynając treningi warto pamiętać o tym, aby zaczynać od niskich obciążeń. Stopniowe zwiększanie obciążenia zminimalizuje ryzyko wystąpienia kontuzji i bolesnych urazów, które mogą spowodować komplikacje w cyklu treningowym.

You may also like

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *